نکته مهم در استفاده از تراکت تبلیغاتی:

نوشته شده توسط: عرفان حقی
5 ماه قبل
51 بازدید

امروزه برای دیده شدن محصولات راهکارهایی زیاده ارائه میشود ولی تراکت یکی از تبلیغات مقرون به صرفه است که برای اطلاع رسانی و فهرستی از محصولات در آن نمایش داده میشود و مخاطبان میتوانند از محصولات ها باخبر شده و درهنگام خرید و اطلاع از قیمت محصول سردرگم نشوند برای تبلیغ کسب و کارها در هر صنف کاری بهترین راه برای اطلاع رسانی استفاده از تراکت تبلیغاتی هست مثلا برای تبلیغات کنسرت،بازگشایی فروشگاه های جدید از تراکت تبلیغاتی استفاده میکنند. تا مورد توجه مخاطبان قرار بگیرد و از بازدهی خوبی برخوردار باشد.


دلایل مهم در استفاده از تراکت تبلیغاتی:

1. مورد هدف قرار دادن مخاطبان

بتواند مخاطبین بازار را مورد بررسی قرار دهد قدرت بیشتر در این راه نتیجه مطلوبی برای بازدهی کسب و کار دارد شناخت مخاطبین باید از نظر رنج سنی و جنسیت دقت کند که در هر حوزه کسب و کار باید بداند از نظر جنسی تبلیغات خود را با استفاده از تراکت کجا پخش کند مثلا برای تبلیغات آرایشگاه زنانه نباید تبلیغات خود را در محیط های مردانه تبلیغ کند باید محیطش کاملا زنانه باشد و از نظر سنی خیلی مهم است باید از رنگ های جذب کننده و تصاویر گرافیکی با کیفیت بالا در تراکت تبلیغاتی استفاده کند که چیدمان المان های متنی و المان های گرافیکی را در جای مناسب قرار دهد که مورد توجه مخاطب باشد و از خواندن ودیدن محصولات جذب شود.که باید در این زمینه خبره باشید مخاطبان را مورد هدف قرار دهید.

2. روش های مناسب پخش تراکت تبلیغاتی

پخش تراکت تبلیغاتی شامل روش های زیر میباشد که میتواند از بازدهی خوبی برخوردار بود:

1.پخش تراکت بین عموم مردم

2.پخش تراکت با چسباندن در معابر و درب منزل

3.پخش تراکت در نمایشگاه ها یا شرکت ها




3. مورد اهمیت قرار دادن عنوان

اهمیت قرار دادن عنوان برای استفاده در تراکت تبلیغاتی موثر است باید عنوان اصلی را به گونه ای بنویسید که مخاطبان با خواندن آن دعوت به خرید محصول کنید باید عنوان اصلی را معلوم کنید که مخاطبان از چه طریقی میتوانند محصولات را سفارش دهند مثلا در عنوان اصلی از نظیر اطلاعات تماس،نشانی سایت،آدرس که مشتری اگه نتوانست خرید خود را حضوری انجام دهد به صورت اینترنتی سفارش دهد که هم باعث بالا رفتن اعتماد مشتری به کسب و کار شما میشود هم یک نوع بازاریابی که بازدهی خوبی دارد باید عناوین اصلی رو گونه ای بنویسید که مشتری حس خوبی به شما پیدا کرده و به سمت شما بیایید باید کاری کنید که مشتری با دیدن محصولات مجبور به خرید شود که در این کار هم باید تجربه کافی در زمینه بازاریابی داشته باشید.

4. از کلمه های جادویی استفاده کنید

مثلا از کلمه تخفیف در تراکت استفاده کنید که کلمه جذاب و شگفت انگیزی هست که فروش محصول را بالا میبرد یا مثلا از کلمه هایی مانند در کنار تخفیف از ساعت و تاریخ استفاده کنید که تا چه تاریخی یا تا چه زمانی این محصول با تخفیف 50 درصدی برخوردار است تا مشتری مجبور شود خرید کند چون اگه تاریخ یا زمانی برای آن ثبت کنید مشتری وسوسه شده و محصول را سفارش میدهد و این کلمه های جادویی را با فونت های زیبا و با رنگ های جذب کننده استفاده کنید و این نکته رو فراموشن نکنید.

5.توجه به جنس مناسب تراکت

ممکن است در هنگام تبلیغات تراکت از جنسی خوبی برخوردار نباشد باید دقت لازم را داشته باشید شما که هزینه برای تراکت میپردازید یه جنس خوب برای تراکت تبلیغاتی در نظر داشته باشید چون برای جلب توجه مخاطبان تاثیر زیادی دارد ولی اگر جنسی خوبی یا کیفیت خوبی در انتخاب تراکت تبلیغاتی نداشته باشید مورد پسند مخاطبان وتحت تاثیر قرار دادن مخاطبان نمیشود پس حتما دقت لازم در تهیه تراکت را حاصل فرمائید و اینکه جنس تراکت های تبلیغاتی در نوع مختلف گلاسه و تحریر است واینکه گرماژ آن بین 80 تا 300 است و از سلفون مات، سلفون مخملی و سلفون براق مورد استفاده قرار میگیرد. میتوانید نمونه تراکت های موجود در بازار جستجو کرده و پیدا کنید.

6.تمرکز بیشتر بر مشتری

باید روی مشتری های خود تمرکز بیشتری داشته باشد و هم تمرکز بیشتر بر مشتری ثابت که دلایل مهم بر فروش شما است و هم برای بازدهی بیشتر چون با فرار کردن مشتری انگار شما 50 درصد فروش خود را از دست دادید باید مشتری ها در دست نگه دارید یه جور رهبری داشته باشید نباید بگذرید مشتری فرار کند باید به مشتری خود در هنگام خرید توضیحات لازم را بدهید که گفتم میتوانید از طریق تراکت اطلاع رسانی کنید باید فعالیت و گارانتی در محصولات خود داشته باشید که میتوانید همه این ها را با توضیحات لازم،تخفیف ها، گارانتی ها،نشانی سایت،شماره تماس،آدرس در تراکت ثبت کنید.

برچسب‌ها:

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *